صدای مشاوران

صدای مشاوران تخصصی ترین سامانه مشاوره ای کشور

صدای مشاوران

صدای مشاوران تخصصی ترین سامانه مشاوره ای کشور

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98

کارت آزمون تیزهوشان نهم برای حضور در آزمون تیزهوشان ضروری می باشد، این آزمون ویژه مدارس تیزهوشان است و از شرایط پذیرش و شناسایی دانش آموزان باهوش و سخت کوش می باشد. آزمون ورودی مدارس تیزهوشان97-98 طبق روال سال های گذشته در نیمه اول اردیبهشت، هماهنگ و کشوری برگزار خواهد شد.

زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم، به صورت اینترنتی انجام می شود. ثبت نام اینترنتی از طریق سایت Azmoon.medu.ir انجام خواهد شد در این مقاله زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان و سایر اطلاعات مورد نیاز در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. داوطلبان آزمون تیزهوشان توجه نمایند که برای مشاهده کارت می بایست پس از ورود به سایت، کد ملی دانش آموز را در قسمت نام کاربری و شماره سریال شناسنامه دانش آموز را به عنوان رمز عبور در کادر رمز عبور وارد نمایند تا وارد پروفایل شخصی داوطلب شوند سپس در گوشه سمت چپ صفحه، روی آیکونی با نام کارت ورود به جلسه کلیک کنید و کارت را مشاهده نموده و پرینت بگیرید. همراه داشتن کارت در زمان برگزاری آزمون الزامیست. محتوای اطلاعات درج شده روی کارت ورود به جلسه، اطلاعات شخصی داوطلب و شناسنامه ای می باشد. در ضمن آدرس محل برگزاری آزمون نیز بر روی کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان وجود دارد. روز دقیق انتشار کارت ورود به جلسه نهم به دهم، هنوز اعلام نشده است، داوطلبان برای اطلاع از زمان دقیق دریافت کارت و رفع هرگونه سوال و ابهام در این باره می توانند با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایند.

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98

زمان دقیق هنوز مشخص نیست، احتمالا نیمه اول اردیبهشت زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 می باشد. زمان دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان یک هفته قبل از آزمون است. دریافت کارت به صورت اینترنتی انجام می شود. لازم به ذکر است به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 97 – 98 برای شرکت در آزمون الزامی می باشد. حدودا 5 الی 6 هفته بعد از برگزاری آزمون و بعد از برگزاری آزمون نمونه دولتی زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 97 – 98 است. نتایج آزمون تیزهوشان از طریق سایت این سازمان مشاهده و دریافت می شود.

سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98

حدود 30 درصد سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 از کتاب های درسی پایه هشتم طراحی می شود و حدود 70 درصد سوالات از کتاب های درسی پایه نهم طراحی می شود. سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم دو شیوه مطرح می شود که منابع آنها با هم متفاوت است، منابع سوالات استعداد تحلیلی خارج از کتاب های درسی می باشد و به صورت مفهمومی طرح می شود و دسته بعدی سوالات استعداد تحصیلی است که با توجه به مطالب کتاب های درسی طرح می گردد.

تعداد سوالات استعداد تحلیلی و تعداد سوالات استعداد تحصیلی و ضرایب آن در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 به شرح جدول ذیل می باشد:

استعداد تحصیلی
درس تعداد سوالات ضریب درس زمان پاسخگویی
قرآن و معارف اسلامی-آموزش قرآن و پیام های آسمان 8 2 یک ساعت و 25دقیقه
فارسی و زبان انگلیسی 15 2
مطالعات اجتماعی 15 1
علوم 17 2
ریاضی 20 3
سوالات استعداد تحلیلی
درس تعداد سوال زمان پاسخگویی
استعداد تحلیلی 15 15دقیقه

آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 شامل 90 سوال و 100 دقیقه زمان پاسخگویی است.

 

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

منبع: صدای مشاوران




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.