صدای مشاوران

صدای مشاوران تخصصی ترین سامانه مشاوره ای کشور

صدای مشاوران

صدای مشاوران تخصصی ترین سامانه مشاوره ای کشور

راه حل کاهش استرس کنکور 97 – 98

استرس کنکور بسیاری را بر داوطلبان کنکور را متحمل فشار روحی می نماید. در این مقاله آموزشی راه حل کاهش استرس کنکور که باعث رفع استرس و اضطراب کنکور می شود را در اختیار داوطلبان کنکور که قصد کاهش استرس کنکور را دارند، قرار می دهیم. راه حل های متعددی برای کم کردن اضطراب و کاهش استرس کنکور وجود دارد که در این صفحه مطالعه می نمایید.
داوطلبان کنکور سال 97- 98 می توانند درصورت نیاز به کسب راهنمایی و کاهش استرس و اضطراب کنکور ، پیش از برگزاری کنکور و در جلسه کنکور سراسری ، از طریق تلفن ثابت با شماره های موجود در همین صفحه تماس حاصل فرمایند.

راه حل های کاهش استرس کنکور سراسری 97 – 98

  • راه حل های کاهش استرس کنکور سراسری 97 – 98 در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته است. استرس و اضطراب کنکور فشار روحی بسیاری را بر داوطلبان کنکور و خانواده های ایشان وارد ساخته است. بنابراین راهکارهایی برای کنترل و کاهش این استرس در اختیار داوطلبان عزیز قرار خواهیم داد. گرچه میزان اندک استرس خوب می باشد و باعث تمرکز بیشتر بر روی هدف خواهد بود ولی استرس بیش از حد توانایی های فرد را مختل خواهد کرد و تمرکز فرد را از بین خواهد برد. درصورتی که علائم استرس نظیر تپش شدید قلب، لرزش درست ، کم خوابی، تکرر ادرار و سردرد غیر معمول و… دارید این موضوع را جدی بگیرید و با تجویز پزشک از داروهای ضد اضطراب که تداخلی با نوشیدن قهوه و چای و… ندارد استفاده نمایید ، زیرا قرص های ضد اضطراب به کاهش استرس بیش از حد کمک می نماید ولی تاثیرات خواب آور دارد و شما برای موفقیت در کنکور نیاز به هوشیاری کامل دارید و نوشیدن خوردنی های حاوی کافئین و تئین هوشیاری شما را افزایش می دهد البته میزان مصرف آن باید محدود باشد زیرا افراط در مصرف کافئین باعث بروز علائم عصبی و پرخاشگری خواهد شد، پس نیاز به یک حد میانه خواهید داشت.


استرس سر جلسه کنکور

استرس کنکور دارم

استرس و اضطراب کنکور

تاثیر تغذیه در روز و شب کنکور

درمان اضطراب کنکور

راه حل رفع استرس کنکور

راه حل رفع استرس کنکور 97 - 98

راه حل رفع اضطراب کنکور

راه حل های کاهش استرس

کنکور سراسری 97 - 98

راه های مقابله با استرس

کنکور راهکار برای کاهش استرس

کنکور

رفع استرس کنکور

روش های کاهش استرس

برای داوطلبان کنکور سراسری

روش‌های کاهش استرس قبل از کنکور و امتحان

قرص برای کاهش استرس

کنکور قرص ضد استرس

ب کاهش استرس شب کنکور

کاهش استرس کنکور

کاهش استرس کنکور-

کاهش اضطراب کنکور

کم کردن اضطراب و کاهش استرس کنکور

نحوه رفع اضطراب در آزمون سراسری



  • گر در جلسه امتحان و یا قبل از امتحان دچار استرس زیاد شدید، یک راه حل فوق العاده و همیشه تاثیر گذار وجود دارد و راز آن در نحوه نشستن شما می باشد، اگر استرس دارید در حالت و پوزیشن آرامش و ریلکس بودن بنشینید. اعتماد به نفس و آرامش شما را تا حد بسیاری بالا می برد.
  • تغذیه مناسب و نوشیدن مایعات و ویتامین ها نقش بسیاری در کاهش استرس کنکور خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاثیر تغذیه در روز و شب کنکور روی همین لینک کلیک نمایید.

توصیه ما به داوطلبان این است که حتما مقالات زیر را برای کسب اطلاعات بیشتر و در نتیجه آرامش بیشتر به دلیل وجود آگاهی بیشتر مطالعه نمایید:


منبع:راه حل کاهش استرس کنکور 97 – 98

جهت مشاوره در زمینه راه حل کاهش استرس کنکور 97 – 98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

 

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.