صدای مشاوران

صدای مشاوران تخصصی ترین سامانه مشاوره ای کشور

صدای مشاوران

صدای مشاوران تخصصی ترین سامانه مشاوره ای کشور

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 97-98

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری، برای داوطلبان کنکور 97 الزامی می باشد. این کارت حاوی اطلاعات فردی داوطلب، آدرس حوزه امتحانی و گروه آزمایشی می باشد، پس برای ورود به جلسه امتحان ضروری می باشد. در این مقاله به بررسی نحوه ثبت نام کنکور، نحوه دریافت کارت ورود به جلسه و زمان دریافت کارت ورود به جلسه می پردازیم.

داوطلبان کنکور 97 -98 می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایند و کارت کنکور خود را دریافت نمایند.

نحوه و زمان توزیع کارت‌ ورود به جلسه کنکور 97

در حال حاضر زمان دقیق دریافت کارت ورود به جلسه اعلام نشده است، ولی احتمالا همانند سال های گذشته حدود یک هفته پیش از کنکور 97 خواهد بود، زمان دقیق توزیع کارت کنکور 97 و جدیدترین اطلاعات و خدمات مشاوره تحصیلی کنکور، در همین سایت به حضورتان اعلام خواهد شد. توجه داشته باشید که جهت دریافت کارت ورود به جلسه موارد زیر مورد نیز می باشد:
1- شماره پرونده، کد رهگیری و شماره شناسنامه 2-کد ملی و سریال شناسنامه

داوطلبان گرامی می توانند جهت کسب راهنمایی در رابطه با نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون 97، با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایند.


تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 97

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری

زمان برگزاری و اعلام نتایج کنکور 97

زمان تمدید مهلت ثبت نام کنکور 97

زمان ثبت نام کنکور 97

زمان دقیق دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 97

کارت ورود به جلسه کنکور ۹۷

نحوه ثبت نام کنکور سراسری 



زمان برگزاری و اعلام نتایج کنکور 97

زمان برگزاری کنکور97 در روز های پنجشنبه و جمعه، 7 و 8 تیرماه برگزار می شود. توجه داشته باشید که کارت ورود به جلسه کنکور ۹۷ حدود یک هفته قبل از برگزاری کنکور ۹۷ توزیع می گردد. طبق روال هر ساله، زمان اعلام نتایج کنکور97 هم در مرداد ماه خواهد بود. نتایج نهایی کنکور 97 به احتمال زیاد در شهریور ماه اعلام خواهد شد.
داوطلبان گرامی می توانند جهت رفع هرگونه سوال و ابهام برای دریافت کارت ورود به جلسه و زمان دقیق دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 97 با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایند.


جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 97-98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

 

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.