صدای مشاوران

صدای مشاوران تخصصی ترین سامانه مشاوره ای کشور

صدای مشاوران

صدای مشاوران تخصصی ترین سامانه مشاوره ای کشور

تاریخ و زمان برگزاری آزمون استخدام آزموش و پرورش 97

تاریخ و زمان برگزاری آزمون استخدام آزموش و پرورش 97 اعلام شد. زمان برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش نزدیک می باشد و حدود 17368 نفر زمان برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش سال 97 حضور خواهند داشت. دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدام آموزش و پرورش نیزطبق آخرین اخبار رسیده منتشر می گردد. برای اطلاع از زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 97، شرایط و ضوابط استخدام آموزش و پرورش ، دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 97 ، جزئیات سهمیه های آزمون استخدامی آموزش و پرورش 97 ، شرایط سنی استخدام آموزش و پرورش سال 97 روی لینک های آبی کلیک نمایید.

داوطلبان آزمون استخدام آموزش و پرورش 97 می توانند برای اطلاع از جدیدترین اخبار روزانه مربوط به برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش و زمان انتشار دفترچه آزمون استخدام آموزش و پرورش به همین سایت مراجعه نموده و یا از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد ، از سراسر کشور، با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایند.

زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 97

همانطور که گفتیم زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 97 در تیرماه خواهد بود. روز برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش در تاریخ 97/04/15 خواهد بود، ساعت دقیق برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش هنوز تعیین نشده است ولی به محض تعیین از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد. این آزمون برای استخدام 17 هزار و 368 نفر برگزار می گردد و جنسیت نیروهای استخدامی از طریق آن، تقریباً به یک اندازه بوده و حدود 50درصد خانم ها و 50درصد آقایان می باشند. استان‌های البرز، خوزستان، سیستان و بلوچستان و همچنین شهرستان‌های تهران طبق معمول ادوار گذشته، جزو مناطقی هستند که بیشترین دامنه پذیرش را دارند. همانطور که گفتیم آزمون در یکی از روزهای جمعه تیر ماه برگزار خواهد شد،دلیل اینکه در حال حاضر زمان قطعن آزمون تعیین نشده است این است که زمان برگزاری آزمون بستگی به توانمندی و امکانات سازمان سنجش دارد. زمان انتشار دفترچه آزمون استخدامی  و دفترچه آزمون استخدام آموزش و پرورش و زمان آزمون استخدام نیز مشخص شده است.


استخدام آموزش و پرورش در سال 97

انتشار دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 97

برگزاری آزمون استخدام آزموش و پرورش 97

تاریخ برگزاری آزمون استخدام آزموش و پرورش 97

ثبت نام استخدامی آموزش و پرورش 97

دفترچه آزمون استخدام آموزش و پرورش 97

دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 97

رشته های استخدامی آموزش و پرورش

زمان آزمون استخدام آموزش و پرورش 97

زمان انتشار دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

زمان برگزاری آزمون آموزش و پرورش 97

زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 97

سهمیه های آزمون استخدامی آموزش و پرورش 97

شرایط سنی استخدام آموزش و پرورش سال 97

شهرهای مورد نیاز استخدام آموزش و پرورش 97



زمان انتشار دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 97

زمان انتشار دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش فرا رسیده است. برای دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدام آموزش و پروش کلیک نمایید.


جهت مشاوره در زمینه تاریخ و زمان برگزاری آزمون استخدام آزموش و پرورش 97

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

 

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.